hey

Everyone cares about what you have to say.
Post Reply
User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

hey

Post by pinkbandit » Tue Oct 07, 2008 4:24 pm

hey all! Missed you guys :P Why don't i see any of you around anymore? I see SK very occasionally, turbo randomly messages me when he is bored in class!!!! LOL and smantie more often than i would like! :twisted: LOL But where is everyone else? :cry: And wtf happened to vodka, he just doesnt even reply to my messages anymore :shock:
Image

Turbo_asswhup
1337 H4X0R XTREME
Posts: 1196
Joined: Thu Dec 02, 2004 1:20 am

Re: hey

Post by Turbo_asswhup » Tue Oct 07, 2008 10:49 pm

you are so busy with your new clan and your new friends you dont care about us anymore :cry:

my messages will no longer be random but more often as i get bored a lot in class and making fun of you makes the time go by faster :D

vodka doesnt reply to me either...i hope he is ok and happy

sk should get a facebook profile because i am addicted to it and its a good way to keep in touch while im not playing ut

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Wed Oct 08, 2008 2:10 am

pinkbandit wrote:hey all! Missed you guys :P Why don't i see you around anymore? I see to SK very occasionally, turbo randomly has his way with me when he is bored in class!!!! LOL and smantie more often than i would like!
:shock:
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Wed Oct 08, 2008 2:19 pm

LD8242 wrote:
pinkbandit wrote:hey all! Missed you guys :P Why don't i see you around anymore? I see to SK very occasionally, turbo randomly has his way with me when he is bored in class!!!! LOL and smantie more often than i would like!
:shock:
:shock: You wicked boy! LOL :twisted:
Image

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Wed Oct 08, 2008 2:21 pm

Turbo_asswhup wrote:you are so busy with your new clan and your new friends you dont care about us anymore :cry:

my messages will no longer be random but more often as i get bored a lot in class and making fun of you makes the time go by faster :D

vodka doesnt reply to me either...i hope he is ok and happy

sk should get a facebook profile because i am addicted to it and its a good way to keep in touch while im not playing ut
That's so not true! I doooo care! :( Message away! :P :P yeah i hope Voddy is happy and well also! :(
Image

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Wed Oct 08, 2008 5:05 pm

pinkbandit wrote:
LD8242 wrote:
pinkbandit wrote:hey all! Missed you guys :P Why don't i see you around anymore? I see to SK very occasionally, turbo randomly has his way with me when he is bored in class!!!! LOL and smantie more often than i would like!
:shock:
:shock: You wicked boy! LOL :twisted:
spank me :mrgreen:
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

special_Kare
Server Admin
Posts: 2587
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Re: hey

Post by special_Kare » Mon Oct 13, 2008 6:39 pm

lol, facebook. i actually talked to vodka not too long ago. he said he was gonna brb when we were on TS but then he never returned :shock: its a mystery.... :cry:
"I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me."
--Hunter S. Thompson
Image

Turbo_asswhup
1337 H4X0R XTREME
Posts: 1196
Joined: Thu Dec 02, 2004 1:20 am

Re: hey

Post by Turbo_asswhup » Mon Oct 13, 2008 10:36 pm

what a player...he made you happy for one instant and said what he had to so you would think it would last...then it was over and you were left feeling used and rejected, hoping he would come back

he did it to me too...I WANT CLOSURE GODDAMMIT!!!

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Tue Oct 14, 2008 5:05 am

special_Kare wrote:TS
TS? :shock: :shock: :shock:
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

special_Kare
Server Admin
Posts: 2587
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Re: hey

Post by special_Kare » Wed Oct 15, 2008 9:40 am

TS=teamspeak
"I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me."
--Hunter S. Thompson
Image

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Wed Oct 15, 2008 4:03 pm

:lol: :P
Image

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Wed Oct 15, 2008 7:22 pm

oh thought you were on a transexual :mrgreen:
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

{qoou}DOS
Spamola King
Posts: 1986
Joined: Sun Sep 05, 2004 2:32 am
Location: Pennsylvania {suburbs}
Contact:

Re: hey

Post by {qoou}DOS » Thu Oct 16, 2008 8:18 pm

special_Kare wrote:TS=tranny sex
Nicaragua, better than Wisconsin

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Fri Oct 17, 2008 2:21 pm

LD8242 wrote:oh btw... I am a transexual :mrgreen:
:shock: :P
Image

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Fri Oct 17, 2008 8:50 pm

pinkbandit wrote:
LD8242 wrote:oh btw... I am a transexual :mrgreen:
:shock: join the club :P
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Sat Oct 18, 2008 3:40 pm

:shock: No thanks! :P
Image

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Sat Oct 18, 2008 6:13 pm

pinkbandit wrote::shock: Mines a 3 incher :P
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Sat Oct 18, 2008 7:54 pm

:lol: :roll:
Image

User avatar
smantie
1337 H4X0R XTREME
Posts: 1278
Joined: Sun Apr 23, 2006 4:13 pm
Favorite Weapon: Rox / Sniper
Location: BOSTON
Contact:

Re: hey

Post by smantie » Fri Nov 07, 2008 1:46 am

omf gafots you fucking jew sleave pink aloneo shes cooler htanyou yuors just jealous be cause she getsmore cock than you faggots
Go Alucard, go go Go!

{qoou}Smantie | ~dzz~Batman! | [-L-]Smantz! | =[NWA]=Elif4zagg!n | [ADC]endgegnerrr | =[SveK]=Tensta! | A*Team|Hannibal

LD8242
Noob
Posts: 2473
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Favorite Weapon: shemale porn
Location: England
Contact:

Re: hey

Post by LD8242 » Fri Nov 07, 2008 2:52 am

smantie is a jew :mrgreen:
Ryzen [email protected], 16gb 3000 DDR4, 8gb 1070ti

Image

User avatar
smantie
1337 H4X0R XTREME
Posts: 1278
Joined: Sun Apr 23, 2006 4:13 pm
Favorite Weapon: Rox / Sniper
Location: BOSTON
Contact:

Re: hey

Post by smantie » Sat Nov 15, 2008 6:07 am

LD8242 wrote:smantie is a jew :mrgreen:
omg og ot ehlle
Go Alucard, go go Go!

{qoou}Smantie | ~dzz~Batman! | [-L-]Smantz! | =[NWA]=Elif4zagg!n | [ADC]endgegnerrr | =[SveK]=Tensta! | A*Team|Hannibal

User avatar
pinkbandit
{qoou}
Posts: 1357
Joined: Sun Aug 21, 2005 4:11 pm
Location: Far away from LD!

Re: hey

Post by pinkbandit » Sat Nov 15, 2008 3:34 pm

smantie wrote:
LD8242 wrote:smantie is a jew :mrgreen:
omg og ot ehlle
:shock: omg go to school! :roll:
Image

{qoou}DOS
Spamola King
Posts: 1986
Joined: Sun Sep 05, 2004 2:32 am
Location: Pennsylvania {suburbs}
Contact:

Re: hey

Post by {qoou}DOS » Sun Nov 16, 2008 3:05 am

special kare loves his soup. mmmmm he wants a tank of soup right now
Nicaragua, better than Wisconsin

Post Reply