1v1 Pwntification

Post your highlights and POTGs. For those of us who press F9 when we get a monster kill.
special_Kare
Server Admin
Posts: 2584
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Post by special_Kare » Wed Apr 28, 2004 12:51 am

i knew it :P :P

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Wed Apr 28, 2004 12:52 am

if i remember correctly we never played Deck 16 on my server :wink:
and the one who got that 350 crappy ping was me :evil:
we only played it once or twice on ummmm..........
XM servers!

Denial
Deck16 Whore
Posts: 626
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:52 am

Post by Denial » Wed Apr 28, 2004 12:54 am

Hmmm i don't remember but whenever you want another 1v1 I'm game :)

off topic mod: this is getting to be like a chat session 3 noobs on at once

Oh my! ;) edit: **screenshot taken**

Image
Last edited by Denial on Wed Apr 28, 2004 12:58 am, edited 1 time in total.
Image

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Thu Apr 29, 2004 12:25 am

match which was without bots for most of the time until the guy i pwned left before the match ended

Image

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Thu Apr 29, 2004 12:35 am

another one!!! it was 3 peep match i joined late 5-0 down still managed to beat them! one of the guy left just before the match ended
Image

Slayer

Post by Slayer » Thu Apr 29, 2004 5:00 pm

ehhh too lazy to d/l ICQ

so Im gonna fix MSN as soon as possible Im REALLY busy this weeK :/

Denial
Deck16 Whore
Posts: 626
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:52 am

Post by Denial » Thu Apr 29, 2004 7:18 pm

Wolverine's got Skills :o !
Image

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Fri Apr 30, 2004 4:39 am

Denial wrote:Wolverine's got Skills :o !
the guy muchoo was getting pwned even by bots (so no bragging abt him) but the guy named Dockavorkian was damn good. he pwned me in the next map 20- 12.
in the other pic the guy named Rogi was good. the match was even but my skill>his :lol:

Denial
Deck16 Whore
Posts: 626
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:52 am

Post by Denial » Sat May 01, 2004 2:43 am

Did 2 1v1s with kekc on Deck and liandri both were VERY good games the most fun I've had in a 1v1 in a long time (thank god kekc doesnt play DM heheh)

Image
Image
Image

KeKc

Post by KeKc » Sat May 01, 2004 5:37 pm

Denial wrote:Did 2 1v1s with kekc on Deck and liandri both were VERY good games the most fun I've had in a 1v1 in a long time (thank god kekc doesnt play DM heheh)

Image
Image
gg denial.. u are very good in dm, BUT in AS i'll smack u down undergrond with my mini and sniper :D !!!!!!!!!!

Slayer

Post by Slayer » Sat May 01, 2004 6:20 pm

anyone wanna play CTF? :twisted:

User avatar
Sonya_=)
Queen of Spam and Subverter of Topics
Posts: 903
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:58 am
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by Sonya_=) » Sun May 02, 2004 8:09 pm

lmao my rankings for capture the flag is 0 lol i never play it so if i play it ull definately kick mah arse so no thanks... maybe if it was death match i might have a chance but then again whenever denial plays i always lose :p hehehehe

Denial
Deck16 Whore
Posts: 626
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:52 am

Post by Denial » Mon May 03, 2004 12:41 am

perhaps my sexiness makes you nervous :brow: I wanted to use that smiley LoL

j/k sonya all chicks are nervous around my studliness ;)
Image

User avatar
Sonya_=)
Queen of Spam and Subverter of Topics
Posts: 903
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:58 am
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by Sonya_=) » Mon May 03, 2004 5:02 pm

lol!!!

ur sexiness? ppfffttt u look better in pictures than that!! chop off ur beard dude it makes u 20 yrs older :p

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Thu May 06, 2004 5:37 am

Denial's got beard???? :shock:

User avatar
Captain_Obvious
Site Admin
Posts: 2809
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:36 am
Favorite Weapon: Impact Hammer!
Location: Mazon, AS
Contact:

Post by Captain_Obvious » Thu May 06, 2004 7:09 am

Wolverine wrote:Denial's got beard???? :shock:
Post a pic! :mrgreen:

User avatar
Captain_Obvious
Site Admin
Posts: 2809
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:36 am
Favorite Weapon: Impact Hammer!
Location: Mazon, AS
Contact:

Re: 1v1 Pwntification

Post by Captain_Obvious » Sat Dec 04, 2010 4:40 am

Still waiting on that beard pic... :brow:
You and the Cap'n make it happen!

Turbo_asswhup
1337 H4X0R XTREME
Posts: 1196
Joined: Thu Dec 02, 2004 1:20 am

Re: 1v1 Pwntification

Post by Turbo_asswhup » Tue Dec 07, 2010 12:41 am

just wait a little while longer

Post Reply