Arranging Clan Matches

Check here for times and dates of clan matches
special_Kare
Server Admin
Posts: 2584
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Post by special_Kare » Tue Aug 24, 2004 2:02 am

lead is to shit: as Gold is to Sonya :wink:
"I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me."
--Hunter S. Thompson
Image

special_Kare
Server Admin
Posts: 2584
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Post by special_Kare » Tue Aug 24, 2004 2:04 am

HAHAHAHA thats supposed to read:
lead is to s h i t: as Gold is to Sonya :wink:
"I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me."
--Hunter S. Thompson
Image

User avatar
Captain_Obvious
Site Admin
Posts: 2809
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:36 am
Favorite Weapon: Impact Hammer!
Location: Mazon, AS
Contact:

Post by Captain_Obvious » Tue Aug 24, 2004 2:06 am

uh huh... and I'm sure your other post was supposed to say "sh*t f*ck motherf*cker"... :mrgreen:
You and the Cap'n make it happen!

User avatar
Sonya_=)
Queen of Spam and Subverter of Topics
Posts: 903
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:58 am
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by Sonya_=) » Tue Aug 24, 2004 2:26 am

oi u naughty bums stop saying shit bout sonya lol

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Tue Aug 24, 2004 5:10 am

i agree with SK! not abt the $hit thingy lol. atleast once a week we should have a clan meeting on the time we used to have our very first and the only practice session. well it was very shameful that more than half of the guys or i should say only SK came for teh match didnt turn up or i should say only SK came for the matchdidnt :roll: .
btw did someone inform Lorus abt the match :wink: .
and sunday is the worst possible day for me 2 but Co u should have made it clear that u will not be present for the match as i did days before the match. neways i am not blaming anyone.

these days i play UT for abt 1hr daily in the afternoon here
Last edited by Wolverine on Tue Aug 24, 2004 5:14 am, edited 2 times in total.

LD8242
Noob
Posts: 2466
Joined: Sun Jun 13, 2004 12:56 am
Location: England

Post by LD8242 » Tue Aug 24, 2004 5:14 am

well this sonya thing is so fucking interesting :roll:

:lol:
i5 [email protected], 24gb 1600mhz ddr3, 8gb RX480

Image

User avatar
Sonya_=)
Queen of Spam and Subverter of Topics
Posts: 903
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:58 am
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by Sonya_=) » Tue Aug 24, 2004 6:17 am

i never see lorus nemore :(

nah i reckon we should do practices n shit more often coz i mean the only noobs i eva get to see if captain n special thats it.. it sux man

bloody hate the time differences :(

special_Kare
Server Admin
Posts: 2584
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Post by special_Kare » Tue Aug 24, 2004 2:00 pm

im all for doing practices and shit too!!!! :twisted:
"I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me."
--Hunter S. Thompson
Image

User avatar
Captain_Obvious
Site Admin
Posts: 2809
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:36 am
Favorite Weapon: Impact Hammer!
Location: Mazon, AS
Contact:

Post by Captain_Obvious » Tue Aug 24, 2004 6:18 pm

Wolverine wrote:but Co u should have made it clear that u will not be present for the match as i did days before the match.
Well, in my defence I did say that Sunday was the "worst possible day for me". I also told several people over MSN that I couldn't make it. Anyway, this isn't the point. The fact is that we need to get organized. I'm creating this thread in hopes that we can get our members active. The next step can be arranging practice sessions & regular chats. IMO right now we are NOT ready to have clan matches, but hopefully that will change after some good practices and chats.
You and the Cap'n make it happen!

User avatar
Captain_Obvious
Site Admin
Posts: 2809
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:36 am
Favorite Weapon: Impact Hammer!
Location: Mazon, AS
Contact:

Post by Captain_Obvious » Tue Aug 24, 2004 7:06 pm

special_Kare wrote:im all for doing practices and CaptaiN! too!!!! :twisted:
:shock: ewwwww SK! You're sick! Sorry but I'm reserved for Sonya! :shock:
You and the Cap'n make it happen!

special_Kare
Server Admin
Posts: 2584
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:54 pm
Location: Philadelphia,PA

Post by special_Kare » Tue Aug 24, 2004 9:38 pm

hey!!! dont edit posts!!!! LOL Administrative Abuse!!! :lol:
"I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me."
--Hunter S. Thompson
Image

User avatar
Sonya_=)
Queen of Spam and Subverter of Topics
Posts: 903
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:58 am
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by Sonya_=) » Wed Aug 25, 2004 4:16 am

Captain_Obvious wrote:
special_Kare wrote:im all for doing practices and CaptaiN! too!!!! :twisted:
:shock: ewwwww SK! You're sick! Sorry but I'm reserved for Sonya! :shock:
awww yep ur all mine captain!!! back of special! ur mine tomorrow :p lol

Wolverine
Site Admin
Posts: 430
Joined: Wed Apr 21, 2004 3:07 am
Location: New Delhi, India
Contact:

Post by Wolverine » Wed Aug 25, 2004 5:56 am

LD8242 wrote:well this sonya thing is so Sonyaing interesting :roll:

:lol:
i guess he meant -
well this $hit thing is f***ing interesting :roll:

User avatar
Sonya_=)
Queen of Spam and Subverter of Topics
Posts: 903
Joined: Tue Apr 20, 2004 4:58 am
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by Sonya_=) » Thu Aug 26, 2004 4:06 am

umm duhhhh wolvy lol what else would it be the only words that my name pops up is fark n shat lol

Post Reply